Powered By Blogger

Friday 6 May 2016

Candat sotong vs diving

Berenang?
Aku tak pandai
Alhamdulillah
Allah izinkan aku pergi kelas diving
Ambil exam
And now dah dapat lesen
Walaupun tak reti berenang
Utk diving  tak perlu pandai berenang
Sebab kena tenggelam
Sebab tu aku lulus
Haha

Aku suka laut
Lagi jatuh cinta bila pergi dasar laut
Siang dan malam
Suasana dan rasa sangat berbeda
InsyaAllah ada entry detail untuk ini

Esok
Aku nak gi candat
Nervous
Sikit je lah tapi haha
Aku tak pernah memancing
Jadi semestinya tak pandai memancing
Tapi esok nak gi candat

Sama je lah kan formula
Ko nak diving tapi tak pandai berenang
Ko nak candat tapi joran pun ko tak pernah pegang


Aku harap esok adalah antara kenangan terindah
Moga ada yang dapat aku belajar
Untuk hari esok.
Doakan ya.
Dan mungkin ada entry detail untuk candat sotong ni.
InsyaAllah

Moga aku diizinkan untuk melihat kebesaranNya
Dan belajar mengambil hikmah didalamnya.



No comments:

Post a Comment